
Activeringscentrum van Kwintes
In het gebouw heeft Kwintes een activeringscentrum. Een ruimte voor lokale ontmoeting en ontplooiing, waar zowel de bewoners als de lokale inwoners graag (samen) willen zijn. Zo creëren we een mini-maatschappij, waar jong en oud(er) bijdragen aan elkaars leven. Of zoals wij het noemen: goede buren zijn voor elkaar.

Het gebouw heeft – naast de woon- en leerfunctie – een activeringscentrum: ruimte voor ontmoeting en verbinding, voor individuele initiatieven en gezamenlijke activiteiten, voor, met en van elkaar leren. En bovenal voor ons voornaamste doel: mensen te activeren om in hun eigen kracht te komen.
Heb je een vraag?
Over het nieuwbouwproject in het algemeen, of specifiek over het activeringscentrum van Kwintes? Stel je vraag op deze pagina.
