Voostellen nieuwe bewoners
Van "Duurzaam Goed Wonen 2.0"
Ga naar het project
Het zou leuk zijn als nieuwe bewoners zich d.m.v. een leuk kaartje van OFW kunnen voorstellen aan de omwonenden ! Waar het "vroeger" heel normaal was je even voor te stellen , weten veel mensen tegenwoordig niet meer wie hun buren zijn. Weet nog goed dat onze straatvereniging nieuwe bewoners welkom heten met een " bloemetje". Jammer tijden veranderen.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Gezien
