Ga naar de hoofdinhoud

Voostellen nieuwe bewoners

Van "Duurzaam Goed Wonen 2.0"

Ga naar het project

Het zou leuk zijn als nieuwe bewoners zich d.m.v. een leuk kaartje van OFW kunnen voorstellen aan de omwonenden ! Waar het "vroeger" heel normaal was je even voor te stellen , weten veel mensen tegenwoordig niet meer wie hun buren zijn. Weet nog goed dat onze straatvereniging nieuwe bewoners welkom heten met een " bloemetje". Jammer tijden veranderen.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Gezien