Ga naar de hoofdinhoud

Groenere wijken

Van "Duurzaam Goed Wonen 2.0"

Ga naar het project

Het zou erg mooi zijn als er meer groen in de wijk zou kunnen komen en als het groen dat er is niet door de gemeente kort gesnoeid en weggehaald wordt. Minder tegels en meer natuurlijke tuinen zouden daarbij ook veel kunnen bijdragen.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Gezien