Groenere wijken
Van "Duurzaam Goed Wonen 2.0"
Ga naar het project
Het zou erg mooi zijn als er meer groen in de wijk zou kunnen komen en als het groen dat er is niet door de gemeente kort gesnoeid en weggehaald wordt. Minder tegels en meer natuurlijke tuinen zouden daarbij ook veel kunnen bijdragen.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Gezien
